O nas
Misja
Tworząc sprzyjające środowisko wzrostu dla całej Mentisowej społeczności wspieramy naszych Uczniów w nabywaniu i rozwijaniu kompetencji XXI wieku, dzięki którym zrealizują swoje marzenia oraz odniosą sukces w dalszej edukacji i dorosłym życiu.
NASZE WARTOŚCI
- Współpraca, bo razem można więcej, lepiej i ciekawiej.
- Szacunek, bo każdy z nas jest tak samo ważny i wyjątkowy.
- Odwaga, bo pozwala działać i żyć w zgodzie ze sobą oraz realizować marzenia.
- Rozwój, bo daje więcej możliwości w dynamicznie zmieniającym się świecie.
- Radość, bo stanowi główne źródło energii życiowej.
W społeczności Mentis utożsamiamy się z zestawem wartości, dzięki czemu działamy w zgodzie ze sobą i mamy jasne kryteria podejmowania decyzji. Tym, którzy z nami współpracują i przebywają daje to transparentność, a także jest źródłem satysfakcji i energii.

„Nie zmuszajmy dzieci do aktywności, lecz wyzwalajmy aktywność, nie każmy myśleć, lecz twórzmy warunki do myślenia. Nie żądajmy, lecz przekonujmy. Pozwólmy dziecku pytać i powoli rozwijajmy jego umysł tak, by samo wiedzieć chciało.”
Janusz Korczak

Dlaczego my?
Jaką szkołę tworzymy?
Szkołę…
- w formule dwujęzycznej
- z wysokim poziomem edukacji
- szacunku, relacji i dialogu
- otwartą na świat kultury, sztuki, biznesu i nauki
Dzięki Twojej decyzji o wyborze szkoły Mentis, Twoje dziecko:
- będzie miało otwartą drogę do edukacji w liceach dwujęzycznych oraz z maturą międzynarodową, a w kolejnych latach do akademickiej edukacji międzynarodowej,
- zakończy szkołę podstawową z prestiżowymi certyfikatami Cambridge potwierdzającymi wysokie kompetencje językowe,
- stanie się członkiem społeczności, dla której ważne są współpraca, szacunek, rozwój, odwaga i radość,
- będzie przygotowane na to, by jako odważny, pewny siebie i samodzielny młody człowiek wejść w kolejny etap edukacyjny.
Dla nas każde dziecko jest kimś wyjątkowym
Zapraszamy do odwiedzenia naszej szkoły w Warszawie, zobacz jak pracujemy z dziećmi.
Szkoła Podstawowa Mentis ul. Piwoniowa 18, Warszawa
Zespół
„Dzieci rodzą się ze skrzydłami, nauczyciele pomagają im je rozwinąć” Janusz Korczak
Szkołę Mentis tworzy zespól pełnych pasji, zaangażowanych, kreatywnych ludzi,
dla których każdy młody człowiek jest kimś wyjątkowym.
Zarząd Polsko-Angielskiej Szkoły Podstawowej Mentis przy ul. Piwoniowej 18

Marta Bańkowska-Skoczeń
współwłaścicielka, członkini zarządu

Anna Dąbrowska
współwłaścicielka, członkini zarządu
Dyrekcja

Damian Ściseł
dyrektor szkoły, nauczyciel historii i wiedzy o społeczeństwie

Michał Kapłon
wicedyrektor szkoły
Koordynatorka zespołu anglistów

Anna Fusiara
koordynatorka zespołu anglistów, nauczycielka języka angielskiego
Kierowniczka Administracji

Katarzyna Mont
kierowniczka sekretariatu
Kadra nauczycielska

Grzegorz Adaszewski
nauczyciel informatyki, trener shogi

Dorota Chotomska
nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej

Natalia Bigus-Franczuk
nauczycielka języka angielskiego

Joanna Gołaszewska
nauczycielka języka angielskiego

Anna Przybylska-Gwizdek
nauczycielka języka niemieckiego

Justyna Sikora-Janicka
nauczycielka języka angielskiego

Agata Kachniarz
nauczycielka matematyki

Bartosz Karpiński
nauczyciel filozofii z elementami etyki

Michał Kapłon
nauczyciel wychowania fizycznego

Małgorzata Krzysiak
nauczycielka języka polskiego i historii

Monika Łękawska
nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej

Magdalena Łukasińska
nauczycielka matematyki

Jolanta Makar
nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej

Bartłomiej Marek
nauczyciel języka angielskiego

Honorata Markiewicz
nauczycielka techniki

Sebastian Pohorecki
nauczyciel akrobatyki

Maciej Poniatowski
nauczyciel języka angielskiego

Magdalena Pysiewicz
nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej

Damian Ściseł
nauczyciel historii i wiedzy o społeczeństwie

Aleksandra Świtalska
nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej

Alicja Tarnowska
nauczycielka języka angielskiego

Mateusz Twardowski
nauczyciel języka polskiego i etyki

Anna Zawada
nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej
Kadra wspomagająca

Aleksandra Granica-Bieranowska
psycholog szkolny

Anna Dobijańska
nauczycielka wspomagająca

Joanna Jaskulska-Korzan
psycholog szkolny

Jolanta Makar
logopedka

Magdalena Pysiewicz
nauczycielka wspomagająca

Radosław Seredyński
nauczyciel wspomagający

Alicja Tarnowska
nauczycielka świetlicy

Marta Włosek
nauczycielka świetlicy

Eliza Żyłka
psycholog szkolny