„No to teraz zobaczymy kto się uczył, kto robił notatki, a kto ściągał i oszukiwał” – taka wizja rozliczania okresu zdalnej nauki nie daje spać po nocach sporej części dzieci i młodzieży, która pierwszy raz od października ubiegłego roku wróciła do szkoły stacjonarnej.
A gdyby tak spojrzeć na ten powrót bardziej po ludzku? – pisze Marta Bańkowska, psycholog i współwłaścicielka Szkoły Mentis w artykule na łamach Warszawa Twoje-Miasto.pl.
A gdybyśmy tak zwyczajnie, gdy wrócimy do szkoły usiedli i wspólnie porozmawiali o tym, co przeżyliśmy, co dla każdego z nas jest ważne, co boli, co stresuje, co porusza? W końcu bez dobrych relacji nie może być mowy o edukacji.
Więcej o tym przełomowym momencie w życiu zarówno Uczniów, jak i nauczycieli przeczytacie w tekście TUTAJ >>