Wakacje w pełni, a my zaglądamy do naszego Mentisowego ogródka. Podczas nieobecności klasy drugiej, uczestnicy mentisowych półkolonii dbali, żeby rośliny miały wystarczającą ilość wody. Można już spróbować pierwszych warzyw. Popatrzcie sami….
Dyrektor szkoły, nauczyciel historii i wiedzy o społeczeństwie.
„Takie będą Rzeczypospolite jakie ich młodzieży chowanie”. Słowa Jana Zamoyskiego są równie aktualne dzisiaj. Nasza przyszłość i rozwój Polski oraz Europy są powiązane z rozwojem edukacji w naszej „małej ojczyźnie”. Praca w szkolnictwie jest jego pasją. Aktywny zawodowo nauczyciel od 2009 roku. Ukończył specjalność nauczycielską na kierunku historia uzyskując tytuł magistra. Podyplomowo absolwent studiów z wychowania fizycznego oraz zarządzania oświatą. Rozwija swoje umiejętności w zarządzaniu oświatą na studiach „liderów oświaty”. Pasjonat „nauczycielki życia”. Historia ma związek z teraźniejszością. Bazując na wiedzy i doświadczeniu przeszłych pokoleń interesują go najnowsze badania nad edukacją. Zgłębia nowe trendy w szkolnictwie i edukacji, kierunki rozwoju oraz badania nad wynikami nauczania. W swojej pracy uwielbia „zarażać” uczniów poszukiwaniem wiedzy, odpowiedzi na pytania. Historia jest nauką życia mówili starożytni, a bez poznania przeszłości ciężko zrozumieć teraźniejszość i odnaleźć się w przyszłości. Przyszłość stawia przed nami nowe wyzwania, zmienia się edukacja, zmienia się świat wokół nas. Kto nie idzie na przód i stoi w miejscu – cofa się. Nasza szkoła bierze udział w programach „budzącej się szkoły” oraz „Całościowego Rozwoju Szkoły”. Zmieniamy edukację czerpiąc wzorce od najlepszych, bazując na wynikach badań nad edukacją. Od kilku lat wdrażamy ocenianie kształtujące, aby nasi wychowankowie mieli większy, a co najważniejsze świadomy wpływ na swoją edukację.
Sekretariat szkoły Mentis przy ul. Piwoniowej 18
Wieloletnia pasjonatka jazdy konnej i piłki ręcznej.
Prywatnie szczęśliwa mama Antosia i Lenki
Nauczycielka matematyki
Nauczycielka języka niemieckiego
Jako nauczycielka języka niemieckiego pracuje od 2004 roku, jest absolwentką Filologii Germańskiej na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych, nauczycielką dyplomowaną, a także egzaminatorką maturalną i gimnazjalną na stałe współpracującą z Centralną Komisją Egzaminacyjną. Uczyła w warszawskich liceach, gimnazjach, podstawówkach państwowych i prywatnych
W czasie tych wielu lat pracy jako nauczycielka języka niemieckiego aktywnie uczestniczyła w życiu szkoły: współpracowała z Instytutem Goethego (certyfikaty) i Austriackim (Projektwoche), organizowała dni językowe w szkole, projekty językowe (e-twinning), napisała kontynuacje programu nauczania dla klasy dwujęzycznej, była opiekunem asystenta z Niemiec w programie Comenius, przygotowała uczniów do konkursów i certyfikatów w Instytucie Goethego.
Jest osobą komunikatywną, cierpliwą i bardzo lubi pracę z dziećmi i młodzieżą. Nauczanie języka niemieckiego to dla niej pasja, ciągle szuka nowych metod pracy, bardzo często bierze udział w szkoleniach i konferencjach metodycznych. Uważa, że w pracy nauczycielki najważniejsze jest indywidualne podejście do ucznia. Uczniom chciałaby pokazać, że Niemiecki jest łatwy! Nauka niemieckiego może być przyjemnością, dlatego stara się zaciekawić uczniów poprzez różne gry i zabawy dydaktyczne, ciekawostki o krajach niemieckojęzycznych, projekty oraz filmy niemieckojęzyczne.
Wolny czas spędza z rodziną — jest mamą 9-latka. Uwielbia podróżować, fotografować i oglądać filmy.
Wicedyrektor. Nauczyciel wychowania fizycznego
Absolwent Akademii Wychowanie Fizycznego w Warszawie. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobył prowadząc zajęcia sportowe oraz gimnastykę korekcyjną w dwóch warszawskich przedszkolach. Posiada uprawnienia z gimnastyki sportowej, narciarstwa zjazdowego i pływania. Ponadto ratownik WOPR, Żeglarz Jachtowy PZŻ oraz menedżer sportu.
Uwielbia spędzać czas na wycieczkach rowerowych oraz na obserwowaniu świata przez obiektyw aparatu. Jego celem jest wykształcenie wśród dzieci odpowiedzialności za swój rozwój oraz potrzeb ustawicznego działania dla zachowania zdrowia, prawidłowego rozwoju fizycznego, sprawności motorycznej i odporności organizmu, poprzez chętne i radosne uczestnictwo w zajęciach z wychowania fizycznego.
Nauczyciel filozofii z elementami etyki
„Edukacja to wielowymiarowy proces kształtowania się istoty ludzkiej, w którym zdobywamy nie tylko wiedzę lecz również kompetencje i doświadczenia, poznajemy sami siebie, stajemy się niezależnymi, świadomymi, podejmującymi autonomiczne decyzje współtwórcami świata.”
magister filozofii, absolwent Instytutu Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego, absolwent Specjalizacji Nauczycielskiej Instytutu Filozofii UW.
Miłośnik filozofii starożytnej, wcielający w życie ponadczasowe idee tego okresu – poddający ich aktualność pod ocenę dzieci i młodzieży. Kładący nacisk na budzenie w dzieciach wrażliwości, podmiotowości, samodzielności myślenia, wiary w samych siebie, śmiałego wyrażania własnego zdania za pomocą logicznej argumentacji.
Autor Programu Edukacji Filozoficznej PROMETEUSZ, twórca Projektu PLATONOPOLIS 2044, założyciel Akademii Platońskiej Sp. z o.o. Propagator Programu „Philosophy for Children” prof. Matthew Lipmana.
Nauczyciel Filozofii i Etyki w CXXXVII Liceum Ogólnokształcącym im. Roberta Schumana w Warszawie.
Uczestnik Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej: „Dziecko i filozofia w kontekście wczesnej edukacji”, zorganizowanej przez Katedrę Wczesnej Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Szczecińskiego (27-28 kwietnia 2015 roku). Honorowy patronat nad konferencją objął Komitet Nauk Filozoficznych PAN (wygłoszony referat: „Filozofia jako fundament nowoczesnego systemu edukacji”).
Nauczyciel informatyki
Absolwent Politechniki Warszawskiej i Uniwersytetu Warszawskiego.
Pasjonat programowania algorytmicznego. Bardzo chętnie dzieli się swoją wiedzą.
Nauczyciel akrobatyki
Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego im. Józefa Piłsudskiego w Warszawie, dyplomowany trener Akrobatyki Sportowej drugiej klasy, instruktor Gimnastyki Sportowej, Żeglarstwa Deskowego i Samoobrony, nauczyciel kontraktowy Wychowania Fizycznego. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w Klubie Sportowym „Avocado” Węgrów jako trener Akrobatyki. Pracował również w Państwowej Szkole Sztuki Cyrkowej jako nauczyciel Akrobatyki i specjalizacji cyrkowej. Uczestniczył w wielu obozach sportowych dzieci i młodzieży jako instruktor windsurfingu i opiekun. Dodatkowo może pochwalić się fachem kaskadera filmowego. Obecnie prowadzi zajęcia z Akrobatyki Sportowej w Family Sport Center oraz w “Avocado Move Center” Węgrów.
Psycholog, psychoterapeuta
Nauczyciel języka polskiego i etyki
Uczę języka polskiego oraz etyki. Moją pasją jest kultura Włoch. Właśnie udział w programie Erasmus dał mi możliwość poznania tej kultury, gdy studiowałem na Uniwersytecie w Pizie, co zaowocowało dalszy mój rozwój podczas pobytu i pracy w Szkole Podstawowej w Terrasini, na Sycylii. Dzielenie się z uczniami swoimi doświadczeniami oraz wiedzą jest dla mnie priorytetowe podczas zajęć. Kieruję się w życiu zasadą ” Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz także tego dokonać”, którą staram się motywować moich podopiecznych.
Nauczycielka języka angielskiego
Alicja gained a Master’s degree in Education: Preschool and Early School Education with Teaching English. She has been a teacher for many years in a number of preschools and schools.
She takes great pleasure in encouraging children to think outside the box and to develop children’s critical thinking skills. She enjoys using creativity to make learning fun, interactive and memorable.
Nauczycielka techniki
Ukończyła studia licencjackie na kierunku pedagogicznym: profilaktyka społeczna i resocjalizacja oraz magisterskie: pedagogika opiekuńczo-wychowawcza. Pracując, pogłębiała swoją wiedzę na studiach podyplomowych z: pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, zarządzania oświatą, wychowania fizycznego, oligofrenopedagogiki z terapią oraz techniki z plastyką.
Swoje doświadczenie zdobywała podczas pracy w przedszkolu na stanowisku nauczycielki, a następnie kierowniczki placówki. Od 10 lat jest wychowawczynią i nauczycielem wspomagającym dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Praca na stanowisku nauczycielki techniki, to dla niej pasja i wyzwanie. Uważa tak jak J. Korczak, że „Dzieci rodzą się ze skrzydłami. Nauczyciele pomagają im je rozwinąć”. Praca z dziećmi pozwala jej spojrzeć na świat pod innym kątem, uczy cierpliwości i wychodzenia poza ramy. Zawsze podchodzi indywidualnie do każdego ucznia i wyciąga z niego to, czego nie widać z zewnątrz.
Po pracy, podczas treningów karate i gry w piłkę nożną, ładuje baterie na kolejny dzień. W lecie można ją spotkać na górskich szlakach. Zima to zawsze wybór pomiędzy nartami i deską a kolejnym zakątkiem Azji.
Nauczycielka świetlicy
Studiowała pedagogikę i edukację artystyczną w zakresie sztuk plastycznych na Uniwersytecie Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyła także szkołę muzyczną I stopnia w klasie fortepianu. Praktykowała teatr w Studio Pantomimy oraz w studenckim Teatrze Widzenie. A to wszystko, to tylko początek i baza poszukiwań, twórczości i rozwoju na drogach pracy zawodowej 🙂
Do tej pory była to praca z dziećmi w szkołach, na koloniach, w centrum kultury, w świetlicach środowiskowych oraz w ośrodkach wsparcia dla dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną i chorujących psychicznie.
„Wychowywać to być obok”. I już!
Koordynatorka zespołu anglistów, nauczycielka języka angielskiego
Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego i posiada wieloletnie doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego. Już podczas studiów pracowała z małymi dziećmi, ucząc w przedszkolach, by następnie podjąć się ciekawego wyzwania, jakim jest nauka bardzo młodziutkich, nawet niespełna rocznych, ”studentów” Metodą Helen Doron. Ma duże doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego w szkole podstawowej oraz w gimnazjum, wielokrotnie przygotowywała swoich uczniów i uczennice do egzaminów Cambridge English.
Praca z dziećmi i młodzieżą jest dla niej ogromną przyjemnością. Za najważniejszy cel w pracy z młodymi ludźmi uważa dzielenie się z nimi swoją pasją i radością ze wspólnej nauki. Stara się pokazywać swoim uczniom i uczennicom, jak wiele zależy od nich samych i wierzy mocno w indywidualną i wyjątkową drogę każdego z nich. Chińskie przysłowie: „Teachers open the door but you must enter by yourself” to jej drogowskaz w nauczaniu.
Lubi dobrą muzykę, w wolnym czasie „pochłania książki”, uwielbia też góry i piesze wędrówki.
Nauczycielka matematyki
Nauczycielka języka angielskiego
Współwłaścicielka, członkini zarządu Fundacji na Rzecz Wspierania Wszechstronnego Rozwoju Dzieci i Młodzieży „Naprawdę warto”
Współzałożycielka Szkoły Mentis, związana z edukacją dzieci i młodzieży od 2004 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała, pracując w działach finansowo-księgowych w firmach polskich i zagranicznych oraz jako kadra zarządzająca polskich przedsiębiorstw z branży edukacyjnej.
Jej inspiracją są Marshall Rosenberg, twórca Porozumienia bez Przemocy oraz sir Ken Robinson, brytyjski pisarz, mówca i doradca, lider w dziedzinie rozwoju kreatywności, innowacyjności i zasobów ludzkich.
Jest absolwentką Psychologii na Uniwersytecie SWPS, Matematyki Stosowanej na Uniwersytecie Gdańskim, NEOMA Business School w Ruen we Francji oraz Akademii Trenerów Mentalnych Jakuba B. Bączka, nieustannie na drodze osobistego rozwoju.
Prywatnie szczęśliwa mama trzech córek, w wolnym czasie realizuje się jako aktorka Teatru Precedens 11, poetka, uwielbia aktywne formy wypoczynku, slowjogging, jogę i taniec.
Współwłaścicielka, członkini zarządu Fundacji na Rzecz Wspierania Wszechstronnego Rozwoju Dzieci i Młodzieży „Naprawdę warto”
Jest współzałożycielką Szkoły Mentis. Związana z edukacją dzieci i młodzieży od 2004 r., kiedy to współtworzyła Polsko-Angielskie Przedszkola „W Stumilowym Lesie”, a następnie szkoły Mentis.
Jej celem jest tworzenie środowiska, w którym Dzieci i Młodzież spędzają czas twórczo, ambitnie i aktywnie, czują się dobrze i bezpiecznie, uczą się, realizują swoje pasje, wszechstronnie się rozwijają, gdyż każdy obszar rozwoju młodego człowieka jest ważny: edukacyjny, emocjonalny, społeczny, kulturalny, fizyczny. Jest pasjonatką rozwoju osobistego od najmłodszych lat i rozwijania w uczniach kompetencji takich jak samodzielność w myśleniu i działaniu, umiejętność podejmowania decyzji, empatia, poczucie własnej wartości, chęć do nauki i rozwoju przez całe życie.
Tworzenie takiej przestrzeni do rozwoju jest możliwe dzięki całemu zespołowi wspaniałych ludzi: kadrze pedagogicznej i administracyjnej, którzy na co dzień tworzą codzienne życie szkoły Mentis.
Praca z Dziećmi jest ciągłą inspiracją i przygodą, od Dzieci wielu rzeczy się uczymy i każdego dnia nieustannie coś w relacjach z nimi zaskakuje nas i zachwyca.
Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, studiów podyplomowych na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie oraz Uniwersytetu SWPS a także Erickson College International The Art & Science of Coaching. Posiada kwalifikacje pedagogiczne, które zdobyła w Instytucie Doskonalenia Kadr Pedagogicznych.
Ponieważ nauka i rozwój są jej pasją, nieustannie kontynuuje edukację, uczestnicząc w wielu szkoleniach i warsztatach z zakresu edukacji, rozwoju osobistego i zarządzania.
Kocha żyć świadomie, aktywnie, odważnie i w zgodzie ze sobą…
Uwielbia spędzać czas z rodziną, ze wspólnych chwil czerpie radość, energię i motywację do pracy.
Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej
Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej Związku Nauczycielstwa Polskiego w Warszawie na kierunkach pedagogika przedszkolna, pedagogika wczesnoszkolna i terapia pedagogiczna. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku nauczanie języka polskiego.
Doświadczenie zdobywała na stanowiskach nauczycielki klas 1-3, wychowawczyni świetlicy, terapeutki pedagogicznej w szkołach publicznych, społecznych i niepublicznych.
Nieprzerwanie podnosi swoje kwalifikacje, uczestnicząc w kursach i szkoleniach dotyczących porozumienia bez przemocy, oceniania kształtującego i nowoczesnej edukacji. W najbliższym czasie planuje podjąć studia na kierunku bibliotekoznawstwa, ze względu na swoje zainteresowanie literaturą dziecięcą i sposobami na edukację poprzez dzieła literackie.
W pracy z dziećmi stara się rozbudzać ich ciekawość, towarzyszy i wspomaga w samodzielnym dążeniu do zdobywania wiedzy. Kształtuje wewnętrzną motywację uczniów i uczennic poprzez współdziałanie, uznanie nawet najmniejszych starań i sukcesów, stawianie wyzwań dostosowanych do możliwości.
Prywatnie mama dwóch chłopców, opiekunka dwóch kotów i psa, miłośniczka jeździectwa, entuzjastka podróży kamperem.
Nauczycielka języka angielskiego
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego wydziału pedagogicznego. Ukończyła wiele kursów języka angielskiego, zdając również egzaminy dające certyfikaty First Certificate In English oraz Certificate In Advanced English. Od 2013 pracuje również jako egzaminatorka Cambridge Young Learners English.
Ma bogate i wieloletnie doświadczenie jako nauczycielka języka angielskiego w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych, jak również w przedszkolu. Od 20 lat pracuje również w szkołach językowych. W roku 2009 otrzymała nagrodę dyrektorską jako pracownica Społecznego Towarzystwa Oświatowego.
W swojej pracy na pierwszym miejscu stawia dobro dziecka i jego rozwój w przyjaznej atmosferze. Wierzy, że dzięki kreatywności i pracy udaje się dopasować klucz do każdych drzwi.
Nauczycielka języka polskiego i historii
Humanistka z wykształcenia i zamiłowania. W pracy najważniejsze są dla niej indywidualne podejście do dziecka i aktywizowanie go w zdobywaniu wiedzy. Nieustannie szuka nieszablonowych pomysłów na lekcje.
Prywatnie mama dwojga nastolatków. Pasjonatka filmu i muzyki rockowej. Uwielbia spędzać czas na zwiedzaniu zamków i pałaców.
Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej
Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku Pedagogika, specjalność: pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Ukończyła również studia licencjackie na kierunku filologia angielska. Absolwentka Autorskiej Szkoły Muzyki Rozrywkowej i Jazzu im. Krzysztofa Komedy w Warszawie w klasie wokalu.
Instruktorka rytmiki oraz tańca. Animatorka zabaw dla dzieci. Doświadczenie zdobywała, pracując jako nauczycielka w szkołach językowych, podstawowych, ponadpodstawowych, przedszkolach, a także podczas obozów dla dzieci, kolonii i eventów.
Swoje muzyczne zdolności wykorzystuje w codziennej pracy z uczniami i uczennicami, bowiem wg niej „muzyka łagodzi obyczaje”. W swojej pracy nastawiona jest na nauczenie dzieci aktywnego uczestnictwa w otaczającym go świecie oraz rozwoju ich twórczej osobowości.
Stale wzbogaca swoje doświadczenie i umiejętności uczestnicząc w wielu warsztatach i szkoleniach. Wyznaje zasadę, że „nie ma niegrzecznych dzieci – są tylko takie, którym skończyło się paliwo, czyli energia niezbędna do radzenia sobie z rozmaitymi bodźcami”.
Nauczycielka wspomagająca
Absolwentka studiów magisterskich w Wyższej Szkole Humanistycznej Pedagogium na kierunku wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna z dramą i teatrem. Ukończyła również studia licencjackie na kierunku kulturoznawstwo oraz studia podyplomowe na kierunku pedagogika specjalna, diagnoza i terapia pedagogiczna.
Stale podnosi swoje kwalifikacje i zdobywa wiedzę podczas wielu szkoleń i kursów. W swojej pracy lubi wykorzystywać nowe technologie i szukać innowacyjnych metod tak, aby jak najlepiej rozumieć i wspierać rozwój swoich uczniów.
Przez wiele lat pracowała jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej w szkołach niepublicznych, oraz publicznych.
Bardzo ważne są dla niej wartości takie jak prawda, dobro, tolerancja i wzajemny szacunek. Na tym opiera też relacje z dziećmi. Ceni sobie poczucie humoru i z uśmiechem kroczy przez życie.
W wolnym czasie uwielbia podróżować i aktywnie spędzać czas.
Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej
Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie na kierunku edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna. Specjalistka w zakresie terapii pedagogicznej i wspomagania rozwoju dziecka. Posiada tytuł magistra z edukacji międzykulturowej. Jest nauczycielem mianowanym.
Doświadczenie zdobywała zarówno w niepublicznej, jak i publicznej szkole jako nauczycielka w klasach 0-III oraz podczas pracy terapeutycznej z dziećmi.
Stale podnosi swoje kwalifikacje, uczestnicząc w szkoleniach i kursach dotyczących nowych metod pracy z uczniami i uczennicami.
Podczas pracy z dziećmi stawia na aktywne metody nauczania i zaangażowanie uczniów w proces zdobywania wiedzy.
Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i nauczycielka wspomagająca
Ukończyła studia licencjackie z pedagogiki na kierunku: edukacja wczesnoszkolna z edukacją włączającą. Studia magisterskie z zakresu terapii pedagogicznej oraz studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej.
W trakcie trwania aktywności zawodowej nieustannie poszerza swoją wiedzę i umiejętności kształcenia, aby skutecznie wspierać uczniów zarówno wybitnie zdolnych, jak i mających trudności w uczeniu się. Zdobywa nowe kompetencje w zakresie metod, mających zastosowanie w edukacji oraz terapii pedagogicznej.
Stawia na wspieranie uczniów w procesie kształcenia oraz przekazywanie narzędzi potrzebnych do zdobywania wiedzy, jednocześnie pozostawiając przestrzeń do samodzielnego działania. Stara się, aby jej zajęcia były nieszablonowe i tym samym interesujące. Lubi stawiać dzieci w roli eksperta i badacza, dając tym samym uczniom poczucie odpowiedzialności za proces samokształcenia. Ma doświadczenie w pracy w programie IB Primary Years (PYP).
Bycie wychowawczynią jest dla niej bardzo ważną i odpowiedzialną rolą. Stara się być dla dzieci wsparciem, służyć radą i pomocą. W klasie buduje relację pełną zrozumienia i wzajemnego szacunku. Jest zwolenniczką Oceniania Kształtującego oraz Porozumienia bez Przemocy. Uwielbia pracę z dziećmi. Twierdzi, że można się od Nich wiele nauczyć, trzeba tylko uważnie obserwować i słuchać.
Psycholog szkolny
Jest psychologiem, psychotraumatologiem oraz psychoterapeutą psychoanalitycznym.
Ukończyła studia psychologiczne na UKSW w Warszawie, studia podyplomowe z diagnozy klinicznej na Uniwersytecie SWPS w Warszawie oraz 5-letnie szkolenie w zakresie pracy z traumą w Pomorskim Centrum Psychotraumatologii oraz Monachijskim Instytucie Psychoterapii Zintegrowanej. Aktualnie jest na 4 roku szkolenia w Polskim Towarzystwie Psychoterapii Psychoanalitycznej. W tym roku uczestniczy w projekcie naukowym obserwacji niemowląt, którego celem jest badanie głębokiego rozumienia stanów ludzkiego umysłu.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w placówkach oświatowych – przedszkolach, szkołach podstawowych i liceach oraz poradni psychologiczno-pedagogicznej jako diagnosta, interwent kryzysowy oraz psychoterapeuta. Pracuje w gabinecie prywatnym.
W pracy psychologa szkolnego ceni sobie otwartą rozmowę i towarzyszenie dzieciom w lepszym rozumieniu ich wewnętrznych przeżyć i adekwatnym komunikowaniu ich na zewnątrz.
Nauczyciel wspomagający
Absolwent studiów magisterskich Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Warszawie na kierunku pedagogika socjalna i resocjalizacyjna oraz studiów podyplomowych na kierunku diagnoza, terapia i edukacja osób z autyzmem.
Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego. Uczestnik wielu kursów i szkoleń dotyczących pracy z uczniami z zespołem Aspergera, niedostosowaniem społecznym i autyzmem.
W pracy z uczniem buduje przyjazną atmosferę opartą na szacunku i szczerości oraz podążaniu za jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami. Jest szczęśliwym mężem, własne dziecko wychowuje w poczuciu akceptacji, miłości i zrozumienia. Interesuje się teatrem, koszykówką i psychologią.
Native speaker
Neil grew up in a small market town in Mid-Wales, where he went to school till he was eighteen. He was not suited to school. Later he attended drama school in Cardiff and completed a three year actor training. He left the academy early to work in Theatre-in-Education, where he remained for two years. He then went on to work in television and commercial theatre productions.
He left the acting profession to start a family and took up teaching after getting married in Switzerland. Whilst living in Switzerland, he taught English as an additional language, worked as a postman, sold shoes, had a family, went to university and got a couple of degrees, coached rugby to kids, and later became head coach of Lucerne Rugby Club. He also counsels people who have problems with addiction.
A few years ago now, he left Switzerland to live in the Czech Republic to do field research to complete his post-graduate degree. Whilst living in Brno he produced and directed his own professional theatre productions. He also spent a couple of years in Brno working in an IT Help Desk environment, which is where he met his partner, and became part of a community of anthropologists.
Now he is enjoying teaching in Warsaw and looks forward to seeing a book chapter he wrote published, a play put on stage, and producing and directing theatre in English here. When he has some spare time, he likes swimming, practices yoga, and writes.
Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej, logopedka
Absolwentka studiów magisterskich na Uniwersytecie w Białymstoku, na kierunku edukacja elementarna oraz Podyplomowego Studium Logopedycznego na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Z pasji do bezpiecznej pracy również absolwentka podyplomowych studiów z zarządzania BHP w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
Aktywna zawodowo od 2009 roku, nieustannie podnosząca swoje kwalifikacje na licznych kursach i szkoleniach.
Swoje doświadczenie zdobywała w warszawskich placówkach edukacyjnych, wykorzystując ulubione, aktywizujące uczniów metody pracy, wszak dziecko najefektywniej uczy się poprzez własną aktywność, a nie przez podawanie mu gotowej wiedzy.
Fanka projektu „Budząca się szkoła”, patrząca na każde dziecko indywidualnie i holistycznie, wspierająca rozwój emocjonalny i społeczny.
Nauczycielka z pasją do medycyny i motoryzacji, a przede wszystkim do uczestnictwa w szczęśliwym dzieciństwie swoich uczennic i uczniów.
Nauczyciel języka angielskiego
Jestem absolwentem Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku, kierunku Edukacja Wczesnoszkolna z językiem angielskim. Mam wieloletnie doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego. Uczyłem różne grupy wiekowe takie jak szkoły podstawowe, szkoły ponadpodstawowe, jak również przedszkola.
Doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego zdobyłem w Azji. Uczyłem w krajach takich jak Chiny, Tajlandia, Wietnam. Od najmłodszych lat interesowałem się kulturą azjatycką. W swojej pracy anglisty stawiam na nowoczesne sposoby nauczania. Wyznacznikiem mojej pracy jest dobro dziecka, jego rozwój w miłej atmosferze.
W wolnych chwilach jeżdżę na rowerze, kocham spacerować. Bardzo dużo przyjemności sprawia mi gotowanie.
Nauczyciel informatyki, trener Shogi
Pedagog specjalny, nauczyciel informatyki, instruktor szachowy Polskiego Związku Szachowego, trener Shogi posiadający stopień 1 kyu, jak również autor wydanej niedawno książki „Szachy japońskie – shogi – odkryj ich tajemnice. Poradnik metodyczny”. Brązowy medalista Mistrzostw Polski w Shogi.
Nauczycielka języka angielskiego
Ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku Filologia Angielska zdobywając podstawy merytoryczne oraz praktyczne, które teraz wykorzystuję w codziennej pracy z uczniami. Dzięki licznym szkoleniom stale doskonalę swoje umiejętności, aby oferować swoim uczniom najwyższą jakość nauczania.
Na swoich zajęciach pomagam uczniom nie tylko uczyć się języka, ale także rozwijać swoje kompetencje komunikacyjne, poznawać kulturę krajów anglojęzycznych oraz zdobywać pewność siebie w mówieniu po angielsku.
Jako wychowawczyni z zaangażowaniem pomagam młodym ludziom odkrywać i doskonalić swoje umiejętności językowe, a także wspieram ich w codziennych wyzwaniach szkolnych i życiowych. W swojej pracy stawiam na indywidualne podejście, budowanie relacji opartej na zaufaniu oraz rozwijanie ciekawości świata.
Prywatnie jestem mamą dwóch pełnych energii chłopców. Uwielbiam Paryż, relaks z książką nad jeziorem. Z przyjemnością chodzę na koncerty.
Psycholog szkolny
Ukończyła jednolite, pięcioletnie studia psychologiczne na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja: Psychoterapia i Psychologia Organizacji i Pracy) oraz podyplomowe studia z Przygotowania Pedagogicznego. Certyfikowany trener TUS, praktyk Dialogu Motywującego oraz Komunikacji Bez Przemocy.
Zdobywanie doświadczenia zawodowego zaczęła od pracy w działach HR i rekrutacji prowadząc selekcję i dobór odpowiednich kandydatów do pracy na różne stanowiska, umiejętnie wykorzystując przy tym wiedzę nt. zasobów ludzkich.
Od lat, z ogromną pasją pracuje z dziećmi i młodzieżą, empatycznie odkrywa ich potrzeby, jednocześnie zarażając uśmiechem i pozytywną energią. Prowadzi konsultacje z rodzicami, które są oparte na szacunku i zrozumieniu, udziela wsparcia nauczycielom i wychowawcom.
Prywatnie uwielbia spędzać czas ze swoją Rodziną, jest miłośniczką literatury skandynawskiej, muzyki i aktywnego wypoczynku.
Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku edukacja wczesnoszkolna. Uzyskała tytuł magistra pedagogiki specjalnej, specjalizując się w edukacji włączającej i integracyjnej.
Podczas pracy z uczniami szczególną wagę przywiązuje do budowania relacji opartych na zaufaniu i wzajemnym szacunku. Stara się rozbudzać w dzieciach ciekawość świata, a także rozwijać motywację wewnętrzną.
Z entuzjazmem wprowadza do swojej pracy nowoczesne technologie i metody aktywizujące, które pomagają uczniom odkrywać ich potencjał. Zawsze otwarta na nowe wyzwania, z pasją dąży do tego, by każdy dzień w szkole był dla jej podopiecznych inspirującym doświadczeniem.
Poza pracą z uczniami realizuje się kreatywnie, rozwijając swoją działalność online – od kilku lat tworzy różnorodne materiały dydaktyczne dla nauczycieli. W wolnych chwilach chętnie spędza czas aktywnie, jeżdżąc na rowerze, biegając oraz zanurzając się w lekturze ulubionych książek.
Nauczyciel języka angielskiego
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz SWPS ze specjalizacją pedagogiczną oraz tłumaczeniową. Posiada kompetencje w zakresie nauczania języka angielskiego oraz hiszpańskiego. Pasjonat lingwistyki stosowanej i międzykulturowości. Stosując innowacyjne i kreatywne metody i techniki pracy, zachęca swoich uczniów do eksploracji języków obcych nie tylko jako narzędzi komunikacji, ale również niezbędnych elementów wielokulturowej rzeczywistości.
Nauczyciel, wychowawca i tutor z 15-letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi w wieku szkolnym, młodzieżą oraz dorosłymi. Jako wieloletni egzaminator CKE, specjalizuje się w przygotowaniu uczniów do egzaminów językowych w tym do E8 i matury.
Z zaangażowaniem łączy swoje pasje z obowiązkami zawodowymi poprzez koordynowanie projektów międzynarodowych takich jak Erasmus+ (wcześniej Comenius) oraz e-Twinning.
Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec dwóch synów. Entuzjasta sportu oraz aktywnego stylu życia, gitarzysta amator i miłośnik podróży.
Kontynuując korzystanie z witryny, zgadzasz się na stosowanie plików cookie. Więcej infomacji
Ustawienia plików cookie na tej stronie są ustawione na „zezwalanie na pliki cookie”, aby zapewnić najlepszą możliwą jakość przeglądania. Jeśli nadal będziesz korzystać z tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz „Akceptuję” poniżej, wyrażasz na to zgodę.